یکی از دوستان ( جناب آ. امیر مهدی پهلوانی) سوالی در گروه پرسش و پاسخ دوره رایگان مطرح فرمودند که پاسخ اون رو اینجا هم برای دوستان به اشتراک میذاریم:
(لازم به ذکر هست محتوای پرسش و پاسخ عینا کپی شده:)

⛳️ محتوای پرسش:

سلام

بلخشید من یه سوال دارم

من وقتی به یک سئو کار پیام میدم میگم مثلت این محصول رو سئو کن میگه کلمه کلیدی رو بده

من دوره های سئو سایت های زیادی رو برسی کردم میگن که باید در عرض سه ماه ۵۰محتوا باید قرار داده بشه

حالا اینا چطور سئو فقط روی یک کلمه انجام میدن؟

سوال دوم:من میخواهم یه سئو کار بشم تنها راه اینکار تجربه هست؟چه قدر باید برای سئو زمان بذارم؟


⛳️ محتوای پاسخ:

سلام و عرض ادب.
ببینید یک اصل ساده وجود داره در سئو
و اگر شما این رو در ابعاد بزرگتر تصور کنید میتونید هر کار ریزی رو مثل یک پروژه بزرگ انجام بدین یا بالعکس

همیشه، یک درخواستی در گوگل مطرح میشه با نام جستجوی کاربر” و این جستجوی کاربران، یک مفهومی برای گوگل ایجاد میکنه و گوگل سعی میکنه برای اون مفهوم، محتوا یا صفحاتی از سایت ها (یا حتی یک سایت کامل) رو پیدا کنه و در صفحه نتایج جستجو نمایش بده.

و اکنون فرایند سئو کاملا اینطوری هست:

1. کلمه کلیدی (همان مفهومی که میخواهیم در بین نتایج جستجویش قرار بگیریم)

2. آدرس اینترنتی (آدرس صفحه / سایت که میخواهیم آن را در نتایج برای کلمه کلیدی ارائه کنیم)

3. سئو داخل صفحه (تمام کارهایی که برای افزایش قدرت یک برگه و جلب توجه گوگل در درون محتوای یک صفحه و بهبود عملکرد آن انجام میدهیم.)

4. سئو خارج از صفحه (تمام کارهایی که برای افزایش قدرت یک برگه و جلب توجه گوگل خارج از محتوای یک صفحه و بهبود عملکرد آن انجام میدهیم که این میتواند در خارج از یک صفحه مشخص ولی همچنان درون وب سایت ما مثل لینک سازی داخلی و…» صورت بگیرد یا عملا خارج از سایت ما باشد مثل خرید بک لینک و…)

پس اگر منطقی به عملیات کارهای یک سئوکار نگاه کنیم، کلمه کلیدی را از شما دریافت کرده، بهترین آدرس داخل سایت شما را برای آن کلمه کلیدی شناسایی کرده و تمام بهینه سازی های لازم را لیست کرده و در بهترین حالت ممکن انجام میدهند.

حالا، بصورت فرضی، این موارد چقدر موثر است و چقدر برای سئوکار هزینه و فرصت محسوب میشود میتواند دستمزد وی و هزینه پروژه برای شما را بصورت تقریبی مشخص کند.

پاسخ سوال دوم: میتوانید مسیر کم چالشی را با دوره رودمپ مانگو تجربه کنید سپس ابعاد کارها و پروژه هایتان را مرحله به مرحله افزایش دهید.
 

دوستان سلام برای سئوی فروشگاهی هر کدوم از محصولات رو جداگانه سئو کنیم؟
 یا باید برای قدرت گرفتن دسته ها در سایت فروشگاهی محصولات  رو no index کنیم یا no follow

سلام
شما برای قدرت دادن به دسته بندی ها و برچسب ها و. بهتر هست زیرمجموعه های اونهارو هم ایندکس و فالو کنید. نیازی به نوفالو و نوایندکس ندارین به هیچ وجه

اما، در کنار اینکه باید دسته بندی و برچسب و محصول رو عملا بصورت موازی سئو کنید باید به این مسئله فکر کنید که چنددرصد از پروسه سئو رو به بهینه سازی روی دسته بندی / برچسب / محصول / و. اختصاص بدین.

 

بیشتر بخوانید :معرفی کتاب پیش‌بری استراتژی دیجیتال

معرفی کتاب به دنیای مدیریت خوش آمدید

معرفی کتاب مدیریت بسته بندی

خرید ممبر اختیاری در تلگرم

سئو ,یک ,رو ,سایت ,صفحه ,کلمه ,کلمه کلیدی ,خارج از ,دسته بندی ,یک صفحه ,محتوای پرسش

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

داستان های بیتا عنوان قالب پایگاه اطلاع رسانی رسمی محمد گودرزوند چگینی گروه علمی و آموزشی دبیرستان رسالت اطلاعات پزشکی و دکترها پنجره شب نشین حلقه ی مستان تویی تو وبلاگ آپا دیزاین آرمند پشتیبانی شبکه کتاب حقوق اساسی 3 – منوچهر طباطبایی موتمنی